ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Μέσα από την ενότητα αυτή, προσπαθούμε μαζί να αποκωδικοποιήσουμε τον ψυχικό κόσμο του παιδιού και την εξέλιξή του, καθώς αυτό αναπτύσσεται. Ο γονιός που κατανοεί καλύτερα το παιδί του, είναι σε θέση να επικοινωνεί καλύτερα και πιο αποτελεσματικά μαζί του και η διαπαιδαγώγησή του, όπως και η μεταξύ τους σχέση, μεταβαίνουν σε καλύτερο επίπεδο.
 

Άγιος Βασίλης – ο αγαπημένος των παιδιών – τελικά υπάρχει;

Η ύπαρξη του Άι Βασίλη και ο ερχομός του την Παραμονή Πρωτοχρονιάς στα σπίτια για να φέρει τα δώρα στα παιδιά είναι μία από τις πιο δημοφιλείς παραδόσεις  και ιδιαίτερα αγαπητή από τα παιδιά. Είναι, όμως, μύθος, ιστορία, παραμύθι, παραπλάνηση των παιδιών ή όλα μαζί;

Περισσότερα...

Κακές συνήθειες γονιών που κάνουν κακό στα παιδιά

Μπορεί οι κακές συνήθειες των γονιών να βλάπτουν τα παιδιά τους; Ναι, σίγουρα πάει το μυαλό σας σε μερικές, π.χ. το κάπνισμα δίπλα τους, όμως είχατε σκεφτεί ότι υπάρχουν συνήθειες που ούτε υποψιαζόμαστε ότι τα επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά αντίστοιχα; Δείτε μερικές…

Περισσότερα...

Βοηθήστε το παιδί σας να παίρνει τις σωστές αποφάσεις

Ακόμη και τα μικρά παιδιά καλούνται συχνά να πάρουν κάποιες αποφάσεις, όπως με ποιο φίλο να παίξουν, τι χόμπι να ακολουθήσουν ή αν θα δεχτούν μια πρόταση σε πάρτι. Τα ζητήματα αυτά μπορεί να φαίνονται ιδιαίτερα απλά, όμως η διαδικασία λήψης αποφάσεων είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στην ανάπτυξη του παιδιού.

Περισσότερα...

Πώς να προετοιμάσω το παιδί μου για το νέο αδελφάκι;

Αν ο ερχομός του πρώτου παιδιού στην οικογένεια έφερε νέες ισορροπίες, ο ερχομός ενός δεύτερου παιδιού θα δημιουργήσει ξανά ένα νέο σκηνικό, στο οποίο θα χρειαστεί να προσαρμοστούν τόσο οι γονείς όσο και το πρωτότοκο παιδί, το οποίο θα πάψει να είναι μοναχοπαίδι. Πώς μπορείτε να το προετοιμάσετε για το νέο αδελφάκι και πώς μπορείτε να το βοηθήσετε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να αναπτύξει αδελφικούς δεσμούς με το νέο μωρό;

Περισσότερα...

Πώς επηρεάζουν οι διαφημίσεις τα παιδιά και τι μπορείτε να κάνετε

Τα διαφημιστικά μηνύματα που βλέπουν τα παιδιά είτε ενδιάμεσα από το παιδικό πρόγραμμα, είτε σε άλλες ώρες προγράμματος, παρουσιάζουν ένα προϊόν ή υπηρεσία ως ξεχωριστό, ιδανικό και απαραίτητο. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο, πρέπει να αποκτηθεί το προϊόν, που είναι σχεδόν τέλειο, χωρίς μειονεκτήματα. Τα μικρά παιδιά, που λειτουργούν χωρίς να φιλτράρουν όσα προσλαμβάνουν, όσο οι μεγάλοι, δεν μένουν ασυγκίνητα από τα διαφημιστικά μηνύματα και τις αντίστοιχες προτροπές, με διάφορες συνέπειες.

Περισσότερα...

Περισσότερα Άρθρα...